Dažniausiai užduodami klausimai
Ar galima apžiurėti baldus?
Taip, žinoma! Baldus galite apžiūrėti gyvai mūsų fizinėje parduotuvėje:
Klaipėda, Taikos pr. 58, PC „Šilas"
Parduotuvės darbo laikas:
🕙 I–V: 10:00–19:00
🕙 VI: 10:00–15:00
❌ VII: nedirbame
Laukiame jūsų apsilankant!
Ar baldus turite vietoje?
Taip, visus baldus turime sandelyje.
Pristatymo terminas?
Prekių pristatymo terminas priklauso nuo Jūsų pasirinkto prekių pristatymo būdo.
- - Prekių pristatymas į namus (iki 1-5 d. d.),
- - Prekių atsiėmimas Klaipėdoje (iki 1 d. d.).
Ar baldams yra suteikiama garantija?
Taip. Visiems baldams yra suteikiama 2 metų gamintojo garantija.
Ar galima prekes atsiimti pačiam?
Taip. Prekes atsiimti galite:
Sandėlių g. 25, 7 vartai, Klaipėda.
Apmokėjimo būdai.
Už prekes galite atsiskaityti Jums patogiu būdu:
- - Paysera sistema
- - Grynais atsiimant/pristačius baldus;
- - Banko pavedimu.
Baldų pristatymas.
Dieną prieš vežant baldus paskambinsime Jūsų nurodytu kontaktiniu tel. numeriu ir perspėsim dėl pristatymo.
Pristatymo dieną mes susisieksime ir patikslinsime pristatymo laiką.
Baldų užnešimas, surinkimas.
Siūlomų paslaugų kainos:
- - Baldo užnešimas 5€ už aukštą,
- - Baldo surinkimas 30€.
Individualių išmatavimų baldai?
Apgailestaujame, bet negalime užsakyti kitokių baldo matmenų nei nurodyta prie baldo.
Užsakymo atšaukimas?
Norint atšaukti savo užsakymą, būtina apie tai mums pranešti el. paštu pagalba@damabaldai.lt arba telefonu +370 608 21345.
Brokuotas baldas arba trūksta baldo dalies?
Jei gavote brokuotą baldą arba trūksta kažkurios dalies, reikia mums pranešti el. paštu pagalba@damabaldai.lt arba telefonu +370 608 21345.